niedziela, 1 stycznia 2017

Wspomnienie dobrych wypieków



To był dla mnie ważny rok. Zarówno prywatnie, jak zawodowo. Dokonało się, a właściwie ja dokonałam wiele ważnych, przełomowych zmian w życiu. Jedna z nich, symboliczna, ale istotna, była wbrew mojej woli. Muszę zaznaczyć, że do tej pory nie wiem, jak to możliwe. Stuknęła mi trzydziestka.  Niby nic nadzwyczajnego, ale wiecie, jak to jest z liczbami. Mają jakieś magiczne moce ;)



Przy okazji tych wspominek urodzinowych (to się wydarzyło w lipcu), polecam kawiarnię, w której zamówiłam tort (zamówiłam już kilka na różne okazje). Był pyszny.



Miejsce polecam nie tylko ze względu na doskonałe wypieki. Z pełną odpowiedzialnością i świadomością, stwierdzam, że Cafe Rongo w Świnoujściu jest kawiarnią na europejskim poziomie. Zaczynając od jakości parzonej kawy, kończąc na przemyślanym i trafnym wystroju. Do tego dochodzi obsługa. Pełna klasa. Naprawdę trudno jest o tak poprawnych kelnerów i kelnerki z wysoką kulturą osobistą. To nie są ludzie z przypadku. W tej kawiarni aż chce się siedzieć i przyznam, że długo szukać lepszego miejsca w mojej pamięci, a trochę ich w życiu odwiedziłam. W końcu mam już 30 lat! A to bardzo dużo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz